zondag 8 augustus 2010

nieuwe blognaam???

ik kan mijn blog tegenwoordig beter het candyblog gaan noemen :-D.
ik was van plan er snel weer het een en ander op te gaan zetten, maar sinds de geboorte van onze jongste kom ik niet eens meer toe aan iets nieuws maken en heb er dus voorlopig niets op te zetten om te laten zien.
tijdens mn vrije minuutjes vind ik het nu wel leuk om andermans werk te bekijken en zo kom ik regelmatig leuke candys tegen die ik jullie uiteraard ook niet wil onthouden. (laten jullie wel een winkansje voor mij over;-))
zodra er weer nieuw werk uit mn handen komt, zet ik het hier uiteraard op, maar tot die tijd is het hier.....candytijd :-D

groetjes miranda

ps ik krijg nu ineens wel volgers. hoe zou dat nu komen? ;-) ik weet meteen wat me te doen staat om er nog meer te krijgen???

2 opmerkingen:

  1. Dat is ook heel leuk een cany blog!!hahahhah
    Ik hoop dat je snel weer de tijd vindt om wat te freubelen en ik kom zeker vaker ffies langs
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volger ben ik al geworden, nu moet jij wel iets moois gaan maken :-)
    We hebben het allemaal wel eens druk, doe rustig aan, komt goed.
    Kijk even naar mijn Blog (Candy time)

    BeantwoordenVerwijderen